همه هستی ام

خرید بک لینک
u200d «فَهُوَ حَسَبهُ» کہ مے خوانمانگار کسے دستے بہ قلبم مے کشد (!)و من آرام می شومانگار کسے مے گوید :" خیالت راحت ! من هستم .. "و منتمام ِ دلشوره هایَم را مے سپارم بہ باد ..انگار همہ برایم مے شود توو تو مے شوے همہ ے من ...! ***************************نازنین لیلای منامشب برایم ناز کنساز دلتنگی مزنآغوش خود را باز کنمن نمیدانم چه شدگشتی تمام هستی اَمبال بگشا امشبی راسوی من پرواز کن + نوشته شده در  سه شنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 0:8  توسط رها  |  همه هستی ام...

ما را در سایت همه هستی ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 22:43


دلشدهٔ کوی توام
دار به گیسوی توام

مستِ تن وبوی توام
محو لب و روی توام

جزتو به کس برحذرم
گرکه روم در خطرم

نازِ نگاهت نظرم
هیچ مگو رهگذرم

+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 0:54  توسط رها  | 

همه هستی ام...

ما را در سایت همه هستی ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 549 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 11:57

پیرمردی با همسرش در فقر زیاد زندگی میکردند.هنگام خواب ، همسر پیرمرد ازو خواست تا شانه برای او بخرد تاموهایش را سرو سامانی بدهد.پیرمرد نگاهی حزن امیز به همسرش کرد و گفت که نمیتوانم بخرمحتی بند ساعتم پاره شده و در توانم نیست تا بند جدیدی برایش بگیرم.پیرزن لبخندی زد و سکوت کرد..پیرمرد فردای انروز بعد از تمام شدن کارش به بازار رفت و ساعت خود را فروخت و شانه برای همسرش خرید ..وقتی به خانه بازگشت شانه در دست با تعجب دید که همسرش موهایش را کوتاه کرده است و بند ساعت نو برای او گرفته است .مات و مبهوت اشکریزان همدیگر را نگاه میکردند.اشکهایشان برای این نیست که کارشان هدر رفته است برای این بود که همدیگر را به همان اندازه دوست داشتند و هرکدام بدنبال خشنودی دیگری بودند.به یاد داشته باشیم.اگر کسی را دوست داری یا شخصی تو را دوست داشته باشد باید برای خشنود کردن او سعی و تلاش زیادی انجام دهی..عشق و محبت به حرف نیست باید به آن عمل کرد...+ نوشته شده در شنبه سی ام دی ۱۳۹۶ساعت 22:24 توسط رها | همه هستی ام...

ما را در سایت همه هستی ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:45

صفحه بندی